divendres, 20 de gener del 2012

CARRERA PROFESSIONAL 2010

S'ha publicat la resolució definitiva corresponent a la campanya de carrera professional 2010
més informació:
http://www.portalics.rrhh/SGRH 


Esclat de corrupció a la sanitat catalana

Estic fart. Estic indignat. Estic furiós. Aquesta és la quarta vegada que començo a escriure aquest article des de que fa unes hores he sabut que Josep Prat i Domènech ingressava de les arques públiques 280.000 anuals per només unes hores de feina (cal recordar que compagina els seus càrrecs a la sanitat pública amb la vicepresidència d'una multinacional sanitària!). Més de 23.000 euros cada mes! Estic furiós!

Estic furiós perquè aquests diners no han arribat a l’Hospital de Mataró, on un malalt de càncer va morir patint terribles dolors perquè “no hi havia diners per morfina”. llegiu el bloc de Nodo de Albano Dante cliqueu aquí